Kitabı çok beğendim. Yine 13 yaş üstü olduğunu düşünüyorum. Sonu çok iyi bitiyor bakalım son kitapta bizi neler bekliyor? Zeynep ve Onur çok yakışıyor. Burak a sürekli gülüyorum gerçekten. Ama en sevdiğim karakter Mert oldu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı çok beğendim. Şuan a kadar okuduğum en iyi kitaplardan biri diyebilirim. Hatta filmi oldu. Kitabım özeti: Ender Zorlu Koleji diye bir okul var o okula yeni bir öğrenci katılıyor ve başına olağanüstü bir sürü olay geliyor. Tavsiye ederim. Yaş sınırı bence 13.