Bir insan kendisiyle kavgalıysa etrafında barışacak kimse olmuyor, bir insan kendisiyle barışıksa etrafında kavga edecek kimse kalmıyor. Yine anladım ki, bir tam insanla, bir yarım insanın ilişkisi yarım bir ilişki ediyor. Yarım bir insanla yarım bir insanın ilişkisi çeyrek bir ilişki ediyor, ancak tam bir insanla tam bir insanın ilişkisi tam bir ilişki ediyor.