Kalp işte... Sevmek ve sevilmek istemesi asla şımarıklığ dan değil, damarlarındaki asil kandan. Akıl ile çatışıp durması geçimsizliğinden değil, bilakis hilesiz, hakikatli ve hasbi oluşundan. Uzmanlar en iyi yaptığı işin unutmamak olduğunu bildiriyorlar; lâkin bir beyni de yok. Eşyanın hakikatini, perdenin ardını, gizlinin içindekini görüyor ama bir gözden de mahrum. Buna rağmen gözsüzlere göz o, kulaksızlara kulak o ve dilsizlere dil o. Kelimesiz ve hecesiz konuşan; sessiz ve sözsüz işiten...
Size bir tavsiye vereyim mi ? Eğer bir yazarı sosyal medyada takip ediyorsanız sakın ama sakın kitabını almayın!! Aksi takdirde Sosyal medya üzerinden paylaştığı bütün yazıların kitaplanmış şeklini okumuş olursunuz... Ve günümüzdeki yazarların kitaplarını hiç almayın bu kitabı okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız .iyi okumalar:!