Çiğdem

Heyecanımı mazur görün, Oruç Aruoba okumaya yeni başladım. Her cümlesini alıntılamak istiyorum, öyle güzel.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsana sadece evinde aç mısın diye sorarlar; o evi bulacağız.
 "Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam da yok. Kimse için en değilim, daha değilim bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım” Sabahattin Ali
"İnsanları unutabilirsin, mekânı, olayları, zamanı unutabilirsin; bir insanı unutabilirsin ama onun sana neler hissettirdiğini asla unutamazsın."
Bugün hasta hissediyorum uyumadan önce kitap okuyamayacağım. Bulantım ancak uyursam geçer sanıyorum.