Daha önce hiç kişisel gelişim okumamıştım, sevmeyeceğimi düşünüyordum fakat bu kitaba bayıldım! Çok yalın bir anlatım tarzı var, okuması çok rahattı. Bu aralar yoğun olduğum için okumam çok uzun sürdü ama normalde 2-3 günde rahatlıkla bitirebileceğim bir kitaptı. Karakterlerin hepsini çok sevdim. Özellikle ana karakteri kendime çok yakın buldum. Yazarın diğer kitaplarını almak için sabırsızlanıyorum.
"Varsayımda bulunmaktan vazgeç! Başkalarının yaptıkları veya düşündükleri her şeyi yorumladığımın bilincine vardığımda, enerjimin büyük bir kısmını boşa harcadığımı anladım. Varsayımlarımın gerçek olduğuna inandığım için sürekli gerçekte olmayan sorunlar yaratıyordum. Durumu açıklığa kavuşturmak yerine, arkalarından konuşarak kendi yazdığım senaryoların kahramanlarına öfke duyuyordum. "