Daha önce hiç kişisel gelişim okumamıştım, sevmeyeceğimi düşünüyordum fakat bu kitaba bayıldım! Çok yalın bir anlatım tarzı var, okuması çok rahattı. Bu aralar yoğun olduğum için okumam çok uzun sürdü ama normalde 2-3 günde rahatlıkla bitirebileceğim bir kitaptı. Karakterlerin hepsini çok sevdim. Özellikle ana karakteri kendime çok yakın buldum. Yazarın diğer kitaplarını almak için sabırsızlanıyorum.