Bizler yüksek bir kültürün ürünü müyüz yoksa tabiat çocukları mıyız? Bunu da söylemek mümkün değil. Tek söyleyebileceğim şu:Beklemedeyiz! İşte değerimiz bu. Evet, bekliyoruz ve aynı zamanda yaşama itaat ediyoruz. Dünya denen bu düzlüğe, fırtınalı denize itaat ediyoruz.