plectrum

plectrum
@chahun
bugün oturmaktan başka bir şey yapmadım, şundan bundan biraz bir şeyler okudum ama esas olarak hiçbir şey yapmadım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
sana da oluyor mu? artık hiçbir ama hiçbir şey olmayacakmış, iyi olan her şey geçmişte kalmış gibi geliyor mu? sıkıldığın değil ama üzüldüğün oluyor mu?
“bu hayatta, anlayamamış olduğum, hala da anlayamadığım bir şeyler var.”
"mutluluktan ağlamayı o kadar istiyorum ki."
“bu devirde duyguları olan birinin iyi olabilmesi mümkün mü?..“