“Atlayacak mıydım yoksa yanacak mıydım? Atlayacaktım herhalde çünkü o zaman acı hissetmezdim. Diğer yandan belki de yanardım çünkü o zaman en azından bir şekilde kurtulma şansı bulabilirdim ve bulamasam bile, acıyı hissetmek hiçbir şey hissetmemekten iyiydi, değil mi?”