Betül

Betül
@charmquark
Instagram: kitap_keyfi
“benim olmayacak burası, zararı yok, kendim için bir yer hissetmiyorum, ilerde hissedeceğim belki, kendimin diyebileceğim bir yer yapacağım, kendimi içine yerleştireceğim, bu benim diyeceğim “
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“kendinizi istiyorsunuz, kendi küçük köşenize çekilmiş kendinizi istiyorsunuz, aşk değil bu, merak değil bu, yoruldunuz çünkü, durmak, bir daha yolculuk etmemek , bir daha aramamak , bir daha yalan söylememek, bir daha konuşmamak, gözlerinizi yummak ama kendi gözlerinizi yummak, kısacası kendinize dokunmak istiyorsunuz “
“bir yer hissetmiyorum, çevremde bir yer olduğunu hissetmiyorum, son bulmuyorum ben, nasıl bir şey bu, bilmiyorum, bedenle ilgisi yok bunun, hava gibi sanki, oldu şimdi, böyle dersiniz “
“herhalde bendim bu ama ben hiç görmedim kendimi, demek ki ben değildim, kendimle hiç karşılaşmadığıma göre nasıl tanıyabilirim kendimi “
“ölmeden önce biraz sessiz olmayı neden istediğimi söyleyemem, sonunda bir parça hep olduğum ve asla olamadığım gibi olayım diye, hep olduğum ve asla huzur bulamadığım yere, daha kötüsü olur korkusunu hiç hissetmeden huzurla geleyim diye, hayır, bilmiyorum, daha basit aslında, kendimi kısa bir süre için kendi topraklarımda istiyordum, yaban ellerde, yabancılar arasında ,kendi ülkemde bir yabancı gibi, işgalcilerle kuşatılmış ölmek istemiyordum”