MehmeT

MehmeT
@charonn
İnsan...
Bugün de bir umut tohumu ektim toprağa Nazım Hikmetin dediği gibi Yaşadım diye bilmek için... "Yaşadım" diyebilmen için... Nazım Hikmet Ran
Şiir
Reklam
Vicdan, kitaplar arasinda kaybolmuş bir kelime
Bir kitap yazacak olsaydım, galiba tek cümle olurdu içinde.. Bir çok anlamı barındırırdı bende ve benden kaybolup gitmek isteyen sende.. o halde hoşça kal...
İnsan ve Duygular
Ne iyi olurdu, herkesin, ... Ben yalan söyleyebilirim Ama sana değil... Bir, sen'i olsaydı.. Ne iyi. Şimdi herkesin bir sen'i var. Yalan söylediği.. Özdemir Asaf