“Gökyüzüne çevir gözlerini
Bak ne güzel ay ışığı
Yıldızlar dans ediyor adeta
Denize yansıyan ayın çevresinde
Hayatımın göğünde
Bir yıldız gibi parladın
Güzel bir gece çekip gittin
Bir daha dönmedin…
Bazen hüzünlü bir gökte
Parlayan aya bakarım
Ve ay, usulca,
Şefkatle der ki bana,
Elbet bir gün kavuşacaksınız.”
“Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır.”