"Evlendiğinizde bu konuda herhangi bir fikrin var mıydı?"
"Tabii ki hayır.Aşıktım ona.Bana prensesmişim gibi davranıyordu.Hiç eleştirmiyordu.Şimdi eleştirilerinin ardı arkası kesilmiyor."
piremsesler gibiydim ben baba evindee özgürlüğümee gölgeyi hakaret sayarım!·Kitabı okudu