K

K
@chery_lady

K

, bir kitap okudu
8/10
·480 syf.·
2023 7. kitabı
N. G. Kabal
7.9/10 · 3.468 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhaba. Direkt yoruma geçiyorum. Kesinlikle hiç beğenmedim. Yeşil'in azgınlığı, Drew'un toksikliği beni bitirdi. Yarıda bıraktım kitabı, seriye de asla devam edeceğimi düşünmüyorum. Konu gerçekten muazzam ama 4 kitap olması üzerine konu sakız gibi uzadı. Kitaptaki ana olay kaplumbağa hızında ilerliyor. Yan olaylar evet, çok aksiyonlu ama bizi bir yere götürmüyor. 2-3 kitapla, uzatılmadan, az ve öz bir şekilde bitirilse ve karakterler daha düzgün yazılsa bayılacağım bir seri olurdu. En başta dediğim gibi Yeşil'in sürekli aklının fikrinin sevişmede olması beni çıldırttı. Drew'un aptal kıskançlıkları ve toksik takıntısını konuşmak dahi istemiyorum. En kötüsü de Drew'un bu karakterde bir katil olmasına rağmen okurlar tarafından takıntı derecesinde sevilmesi. Her neyse 3. kitabı da seriyi de yarıda bıraktım. Yine de yazana da okuyup sevene de saygım sonsuz. Tekrar söylemeden geçemeyeceğim, konu gerçekten orijinal ve çok sürükleyici. Keşke ama keşke 4 kitaba uzatılmadan ve karakterler böyle olmadan yazılsaydı. Beğenmedim maalesef, hem de hiç. :(
Ötanazi Okulu 3Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20234,917 okunma

K

, bir kitabı yarım bıraktı
Maral Atmaca
8.7/10 · 4.917 okunma
6/10
·400 syf.··
2023 1. kitabı
Merhabaa. İlk yorumumu bu kitaba yapıyorum. Öncelikle konusundan bahsedelim. Kitap yıllar önceki bir partide başlıyor. Partiye yapılan polis baskını üzerine Metin uy**turucuları hiç alakası olmamasına rağmen Erkan'ın üzerine saklar. Bu olaya şahit olay başrol kızımız Gül, lisenin başından beri Metin'den hoşlanmaktadır. Fakat bu olaya şahit olduğu için Metin Gül'ü, Gül'ün babasının yıllar önce yaptığı kaza ile tehdit eder. Bu şantaj üzerine Gül çaresiz kalır ve Metin ile yıllar boyu sevgili rolü oynar. Ve kitabımız böyle başlar. Yorumuma gelecek olursak bu yazardan okuduğum ilk kitap. Bazı yerleri beğenmedim. Konu bakımından beğendim ve özellikle gerçek yaşamda olan bazı toksiklikleri ele alması güzeldi. Yazım dili fena değildi, kolayca okunuyordu. Sonlara doğru olan yüzleşme sahnesinin kesinlikle devamı olmalıydı. İntikam okumak isterdim açıkçası. Gül'ün fazla ağlak olması sinirlerime dokundu maalesef. Nart'ın da o toksik özelliği yüzünden pataklayasım geldi. Bazı sahneler yerine o ana olaya odaklı sahneler olsaydı gerçekten daha iyi olurdu. Bu kadar negatiflik yeter:) Biraz da beğendiğim yerleri yazayım. Öncelikle Nart ve Gül'ün flörtleşmesi çok iyiydi. Çok eğlendim okurken. Erkan ve Şeyma'nın tatlılığına diyecek zaten bir şey yok. Defne ve Yusuf'u çok fazla okumadık ama onlar da deli dolu karakterlerdi. Nart'ın o kadar büyük orman korkusunun öyle bir olaya dayanması bana tam olarak işlemedi sanırım. Gül'ün, annesinin kısıtlamalarına ses çıkarttığında içimin yağları biraz da olsa eridi. Ayrıca eğer Metin biraz daha hikayede dursaydı kitabı yarım bırakırdım. Yazara teşekkürler bizi Metin ile fazla zehirlemediği için. :) Kısaca okurken eğlendim mi, evet. Daha iyi olabilir miydi, kesinlikle evet. Ama yine de yazarın emeklerine sağlık diyorum ve upuzuuun yorumumu
Yeşili SevmekLeman Veli · Ephesus Yayınları · 2023332 okunma