Az önce öyle instegramda dolnirken takip ettiğim bir kişi bir şarkı paylaşmıştı benimde hosuma gitti.kendisine şarkının ismi ne diye sorunca görüldü attı.Cidden çokta zor birşey sormadım.Harbi insanları tam kavradım diyorum ortaya baska birşey çıkıyor anlamadım ki sanki gel benimle evlen dedim alt tarafı şarkıyı kim söylüyor onu yazicaksin dostum.🤦😒
Geriye dönemem o eski ben аrtık burdаn uzаktа
Yаrını göremem hislerim yok olmuş kаlbim tuzаktа
Eğer ki olur dа gün gelir bi gün ben düşersem аklа
Değerim kаldıysа kаlbinde üşüdüm ruhundа sаklа...
Ve bıkkınlık sardı beni; her şeyden şüphe etme noktasına geldim. Gençken, yaşlıydım; kalbimde kırışıklıklar vardı ve hala capcanlı, heyecan ve inançla dolu ihtiyarlar gördükçe acı acı kendime gülüyordum, bu kadar genç ve hayat, aşk şöhret, Tanrı, olan, olabilecek her şey hakkında hayallerini bu kadar kaybetmiş ben ...