📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İşte anahtar kelime bu; hayatın özü,büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak.Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı,yaşam da olmazdı.İnsan,unutmadan hayatını sürdüremez."
"Peki ya sanat?"
"Sanat bir illettir."
"Aşk?"
"Bir yanılsama."
"Din?"
"İnancın yerine geçen moda akımı."
"Sen bir septiksin."
"Asla!Septisizm inancın başlangıcıdır."
"Nesin peki?"
"Tanımlamak sınırlamaktır."
"İnsan,bir keder ve mutluluk kazanını andıran şu dünyayı incelerken yüzüne cam bir maske takamıyor,sülfür buharının beynini yakmasına,hayalgücünün tuhaf ve korkunç rüyalar üretmesine engel olamıyordu.Öyle sinsi zehirler vardı ki insanın etkilerini öğrenebilmesi için onları tadıp zehirlenmiş olması gerekiyordu."