Biliyor musunuz, bir zamanlar tek başıma mutlu olabildiğim yerleri anımsamaktan , oraları zaman zaman ziyaret etmekden çok hoşlanırım; bir daha geri gelmeyecek geçmişi aynı şekilde bugün de kurmayı pek severim
Çok sevmek yanlış değil ama olmayacak birini sevmekte ısrar etmek çok yanlış... Ne yazık ki bu konuda engel olamıyoruz kendimize.
Çok yazık oluyor bize .