çiçekk

çiçekk
@cicekk123
Velhasıl onlar vurdu biz büyüdük kardeşim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Aysel gitti. +Onun için mi üzgünsün? -Yoo +Döner herhalde. Üzülme ne olursun. -Dönse de farketmez. +Neden? -Artık hiçbir şey eskisi gibi olamaz ki. Bir kere gitti mi gitti. Yüzüne baktığında hep bunu hatırlarsın.
《Her işine, Türk'üm; onun için yaşıyorum, onun için yapıyorum diye başlarsan sana lüzumlu kuvveti, kabiliyeti, damarlarındaki kanda bulursun.》