Şimdi benim çok yakın bir adkadasım var bir gün bunlar arkadasımın ailesine yakalanıcaklardı. Arkadasımda .ocuga yazamıyordu nuamrasını aşdım çocuga arkadaısmın söylediklerini ilettim. Sonra çocuk aramak idtediğini söyledi bende arkadasım hakkında konusmak için açtım telefonunu açtım konustuk arkadasım hakkında işte ilişkileri güzel gidiyor fln sonra bana sesin çok güzel sen çok güzelsin bittim sana gibi ifadeler kullanmaya basladı ona atkadasımın sevgilisi oldgunu bana böyke şeyler söylememesi gerektiğini ve birdaha böyle bir şey olursa arkadasıma söylüyceğimi söyledim. Çocuk devam etti. Arkadasıma söyleyemedim . Ama artık cidden rahatsız oluyordum. Sonra arkadasımaın ağzını yoklsdım dedim sen bu cocuktan ayrılsan üzülürmüsün seviypmusun gibi arkadasım çok sevdiğini ayrılırsa mahvolucağını hayatının biticeğini söylwdi. Hiçbirşey söyleyemedim yine. Çocuk devam etti iltifat etmeye beni sevdiğini söylemeye sonra ben ona böyle devam ederse onu engelleyceğimi benden uzak durmasını söyledim hatta brnim hakkımda konusurken arkadasıma iste bu kız kim fln siye sorular sormus nerde yasdıgımı hangi okula gittiğimi de öğrenmiş. Bana aynen söyle söyledi "kızım sen istediğin kadar beni engelle ben seni bulurum" dedi çocuk bana saplantılı hale gelmişti. Duygularına net bir çare buldugumda ikimixden biriyle konusmayı keseceğini söylemişti. Birkaç gün önce de 9 aylık sevgilisi yani yakın arkadasımı bırakıp beni seçtiğini söylwdi ve engelledim.ben böyle bir iğrençlik görmedim birincisi sen sevgilinin yakın arkadasına nasıl kayarsın ikincisi sen harhangibir kızı nasıl böyle istemediği bir şeye zorlarsın umarım hiçbir kız böyle bir durumda kalmaz. Bugün arkadasım çocuktan ayrıldıgını döyledi kurtulduguna çok mutlu oldum
Duygu ve Düşünce
İyi geceler
Derler ki, insan bazen kaçmalı kendi kendine saklanmayı bilmeli... Gidicek gücüm yok ama vazgeçtiğimin kanıtıdır suskunluğum... Neden diye sormuyorum, zaten her sorunun cevabı yoktur bazen istediğin içindir bazen öylesine elinde olmadan var olmuştur. Uzaklaşın işte benden yavaşça, güzel sevmek yetmez insana. Kime yetemediysem, yokluğum boşlukları dolduracaktır eminim. Zaten hep böyledir bu ben birinin hayatına sessizce girer kırıklarına kendimden parçalar verip yetersizce ve sessizce çıkarım. Mutluluk dedikleri şeye de inanmayın öyle, iki günlük dünyanın iki saniyelik gülümsemesi işte. Kim nerde nasıl hayat yaşıyor inan bilmiyorum ama ben kendime bile yük olmaya başladım o yüzden sevmeyeceğin bir kalbin içine girme. Bir insanın en derindeki yarasını kapatmak için ulaşıp sonra açık bırakıp terk etme... Boş beleş aslında bu muhabbetler kime ne dersen de insanoğlu işte hep bir umut hep bir arayış. (Uzaklaşmak istiyorum cidden)
Reklam
Bu uygulamaya nolmuş böyle?😞 Kitap alıntıları ve incelemeler nerde? Başka bir uygulamaya dönmüş cidden...
Uzun bir yazı ama meramım çok daha derin. okuyun lütfen
İlk atandığım yıl sınıfa girdim (5.sınıf) bir erkek öğrencim çok kızgın ağlıyor ne oldu dedim arkadaşının babasına küfrettiğini söyledi. Ne dedi dedim öğrencim "Musa kuyruğu kısa" dedi diyor. Babasının adı Musa bu sözü küfür olarak almış. Şimdi burada günümüze bir parantez açalım Geçen bir gün yaylada oturuyoruz 8-10 kişi genç ortalama yaşları 19 geldi piknik yapacak araçtan indiler hazırlığa başladılar. Aralarında normal o nerde bu nerde şunu getir vb şeyler konuşuyorlar. Amma cümleye başlamadan önce anasının cinsel organına bir gönderme yapıp öyle başlıyor diğeri de tepkisizce cevap veriyor. Haliyle bir iki olunca "gençler bakın biz bayan olarak yakınınızdayız konuşmalarınıza dikkat edin" diye uyarmak zorunda kaldık. "Haklısınız özür dileriz" dediler ve cidden de dikkat ettiler. Varmak istediğim mevzu şu küfür kategorisinde olmayan bir cümlenin çocukta meydana getirdiği o hassasiyet ile bi yaklaşık on yıl sonra vuku bulan annenin mahremiyetini hiçe Sayan ve ortamca normal görülen konuşmanın vardığı ahlaki yozlaşma... Eğer böyle devam ederse Bir on yıl sonra yapılan uyarı karşısında da mahcubiyet hissedilmeyecek mahremi mevzular uluorta konuşulacak, kimse anasına bacısına eşine bu anlamda sahip çıkmayacak (çünkü dilde olan fiile de dökülür ki kısmen var olduğunu duyuyoruz eş değişme partileri vs). Ben buradan özellikle şu an bu konularda hassasiyeti olan anne babalara seslenmek istiyorum. Lütfen çocuklarınızın lugatına sahip çıkın. Öyle çirkin ifadeleri normal bir şekilde arkadaşları ile sıradan konuşma biçimi olarak dillerine piercing yapmasınlar. Müslüman olmaklığı bir kenara dahi bırakacak olursak güncel (erkek-kız farketmez) genç dilini teşkil eden bu ifadeler, evrensel ahlaki normalara uymuyor. Sosyal mercilerde dahi bu ifadeleri yazma eğilimi göstermemeleri
1000Kitap
Az bile olsa vaktin var mı ! benim için … Ben evde olmadığım o an hep beni aramak istiyorsun . Beni Tonga’ya düşürdün ve şuurumu kaybediyorum bu tümüyle köle olmak resmen . Sanki fazla geldi bu kadarı da yeter der gibi…davranıyorsun . sadece biraz huzur ver ve bak gör her şey daha güzel olucak böylelikle tartışmayız belki , tüm o saçma sapan üzgünüm saçmalıklarıyla .. Evde olduğum o vakit sanki mahkeme salonu.! sorguya çekiliyorum , nerede ve kiminle olduğumu merak ediyor bir de soruyorsun, bunaltıyorsun insanı Tüm bunlar beni terk etmeye yöneltiyor çünkü tüm bu oyunlarından bıktım . seni aldatıyor yada başkasının olduğundan şüphe duyuyorsun . o yüzden gittiğimde nesnesiz kalmaya devam et …Ama bana göre , cidden güveniyor inanıyorsan bu davranışların acı çaresizliği .. Nerede ve neler yaptığımı soruyorsun bence bunlar çok saçma .? Unutma ; eğer ki Yaşatırsan yaşarsın . Sadece bir destek olmak için benimle olan bir ilişki bağır çağır ya da baskıyla olmaz bu işler .. evim benim huzurlu mutlu olup huzur bulmam gereken yer . Tüm bu gizemli hayatın baskılarıyla uğraşırken seni yapa yalnız bıraktığım için üzgünüm Az bile olsa vaktin var mı ! benim için … Ben evde olmadığım o an hep beni aramak istiyorsun . Beni Tonga’ya düşürdün ve şuurumu kaybediyorum bu tümüyle köle olmak resmen . Belki ikimiz de zamana oynamalıyız kısa bir süreliğine bak gör o an beni daha farklı hazır halde bulacaksın Beni arayış sonrası telefonu kapatıyorsun bu ne kadar mantıklı sence .! Hep çok meşkul olduğumu ve seni hiç umursamadığımdan bahsediyorsun . Sanırım sana olan haykırışlarımı görmemiştin . ama yine de ne yapmamız gerekiyorsa söyle telafi edelim böylelikle arkadaşça kalabiliriz . Son zaman her Allah’ın günü tartışıyoruz bir dikeyden farklı çarpıdan . Ben sana sırıl
Az bile olsa vaktin var mı ! benim için … Ben evde olmadığım o an hep beni aramak istiyorsun . Beni Tonga’ya düşürdün ve şuurumu kaybediyorum bu tümüyle köle olmak resmen . Sanki fazla geldi bu kadarı da yeter der gibi…davranıyorsun . sadece biraz huzur ver ve bak gör her şey daha güzel olucak böylelikle tartışmayız belki , tüm o saçma sapan üzgünüm saçmalıklarıyla .. Evde olduğum o vakit sanki mahkeme salonu.! sorguya çekiliyorum , nerede ve kiminle olduğumu merak ediyor bir de soruyorsun, bunaltıyorsun insanı Tüm bunlar beni terk etmeye yöneltiyor çünkü tüm bu oyunlarından bıktım . seni aldatıyor yada başkasının olduğundan şüphe duyuyorsun . o yüzden gittiğimde nesnesiz kalmaya devam et …Ama bana göre , cidden güveniyor inanıyorsan bu davranışların acı çaresizliği .. Nerede ve neler yaptığımı soruyorsun bence bunlar çok saçma .? Unutma ; eğer ki Yaşatırsan yaşarsın . Sadece bir destek olmak için benimle olan bir ilişki bağır çağır ya da baskıyla olmaz bu işler .. evim benim huzurlu mutlu olup huzur bulmam gereken yer . Tüm bu gizemli hayatın baskılarıyla uğraşırken seni yapa yalnız bıraktığım için üzgünüm Az bile olsa vaktin var mı ! benim için … Ben evde olmadığım o an hep beni aramak istiyorsun . Beni Tonga’ya düşürdün ve şuurumu kaybediyorum bu tümüyle köle olmak resmen . Belki ikimiz de zamana oynamalıyız kısa bir süreliğine bak gör o an beni daha farklı hazır halde bulacaksın Beni arayış sonrası telefonu kapatıyorsun bu ne kadar mantıklı sence .! Hep çok meşkul olduğumu ve seni hiç umursamadığımdan bahsediyorsun . Sanırım sana olan haykırışlarımı görmemiştin . ama yine de ne yapmamız gerekiyorsa söyle telafi edelim böylelikle arkadaşça kalabiliriz . Son zaman her Allah’ın günü tartışıyoruz bir dikeyden farklı çarpıdan . Ben sana sırıl
Reklam
Reklam