Kendine sevdiğin kişinin ölümlü olduğunu, sevdiğin şeylerin sana ait olmadığını, sana birer hediye olarak verildiklerini, sonsuza kadar senin olmayacaklarını hatırlat.
İyi bir adam nasıl göründüğünü önemsemez, o iyi biri olmak için yaşar. “Peki bunun hiçbir ödülü yok mu” diye soruyorsun. Ödül? Bir insanın iyi olanı yapabilmesinden daha büyük bir ödül var mıdır? İnsanı iyi ve mutlu edecek olan, kazandığı bir oyundan sonra başına kondurulacak taç mıdır?