Zaten şu anda senin sayende dertsiz tasasız her şeye sahibim.
Kral olsam istemediğim bir sürü şey yapmak zorunda kalacağım.
Hal böyleyken nasıl olur da senin tahtın benim gözüme güzel görünür?
Şimdi herkes bana selam veriyor, herkes bana dostça davranıyor,
seninle derdi olanlar benden yardım diliyor,
sanki böylece dilekleri gerçek olacakmış gibi.
Nasıl olur da ben bu güzelliklerden vazgeçip,
iktidarın dertlerine sahip olmayı arzu edebilirim?
Doğru dürüst düşünebilen bir akıl için bu mümkün mü