Uygulayım bilimin insana karşı olan yanını düşünüyorum sürekli. Bizi eşyaya çeken her şey, alıp götürmüş olmuyor mu bir parçamızı?
Belki en değerli parçamız bu.
Yığılan eşya âdeta eksilen özümüz, kimliğimizi aşındıran bir cadı, modern belâ.
Tüm insanî değerleri bir bir savunarak, bacaklarımıza da yeni güç ekleyerek, iştahla yürümek: Birbirimizi bulmak için, ağları tam gererek, özümlemek çağı.