Cihangir.AyŞe

Cihangir.AyŞe
@cihangiray
"Okumak 'aşk'tır" Sayılara aşkla matematik,sözlere aşkla edebiyat.mı olur sahi Renklerin-Notaların-Harflerin-Rakamların ahengi olmasa çekilir mi dünyanın derdi //cihangir.ay
Nesrin de edebiyatın gür ve ihtişamlı bir kolu olduğunu Refik Halit’ten öğrendim...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anladım ki aklına geleni yazmak yazı yazmak değildir.
Anlıyorum ki, zalim ve kıyıcı bir gerçekten kurtulmanın tek çaresi, reel dünyadan kitaplar dünyasına sığınmak.

Cihangir.AyŞe

, bir kitabı okumaya başladı
Cemil Meriç
8.7/10 · 25,4bin okunma