Cim

Cim
Benim bu deli gönlüme şehadet gerek..
(مريم ٢٣) قَالَتْ يَا لَيْتَنٖي مِتُّ قَبْلَ هٰذَا وَكُنْتُ نَسْيًا مَنْسِيًّا
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İş yaparken neşidi kulaklıkla dinliyorum odaklanmak için. Ama işe değil neşide ve hayallere odaklanmak için :)
Geçici İleti
Acıyla sınanan kalbinden öpsün yar.. Rabbin elinden tutar..
❤️‍🩹 Beklemek lazım; Gönlü hoş tutanı, gönülde yer bulanı, başka gönülde gözü olmayanı.. Cahit Zarifoğlu