Çimen

Çimen
@cimenklmn
Öğretmen
lisans
23 Nisan
15 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Sildim silmeye kıyamadığım ne varsa.
Reklam
Bazı insanlar var, öldürmek için yaşıyorlar Bazı insanlar da var, yaşatmak için ölüyorlar...
Farabi der ki; Kendi menfaati uğruna her şeyi yok sayan insanların eninde sonunda varacağı yer hüsrandır.
An gelir insan çalışamayacak durumda olur, fakat işte o an, o insanın geçmişteki başarılarını hatırlamak ve ileride engeller ortadan kalktığında daha bir gayretle, daha çok çalışacağını düşünmek için en uygun andır.
Üçüncü Şahsın Şiiri Gözlerin gözlerime değince, felaketim olurdu ağlardım. beni sevmiyordun bilirdim, bir sevdiğin vardı duyardım. çöp gibi bir oğlan ipince, hayırsızın biriydi fikrimce. ne vakit karşımda görsem, öldüreceğimden korkardım, felaketim olurdu ağlardım. Ne vakit maçka'dan geçsem, limanda hep gemiler olurdu. ağaçlar kuş gibi gülerdi, bir rüzgar aklımı alırdı. sessizce bir cigara yakardın, parmaklarımın ucunu yakardın, kirpiklerini eğerdin bakardın. üşürdüm içim ürperirdi, felaketim olurdu ağlardım. Akşamlar bir roman gibi biterdi. jezabel kan içinde yatardı. limandan bir gemi giderdi, sen kalkıp ona giderdin. benzin mum gibi giderdin, sabaha kadar kalırdın. hayırsızın biriydi fikrimce, güldü mü cenazeye benzerdi.
Şiir
Reklam