Bugün muhteşem bir gün geçirdim. Sevdiğim kızın erkek arkadaşı varmış. Nasıl öğrendiğimi soracaksanız, yanlışlıkla mesaj atası geldi o masum gönlümün ama sevgilisi cevap verdi. Vay efendimlerden başladı sövmeye. Gerek yok dedim deli gönül gerek yok. Meğerse karşılıklıymış sevdaları . Biz gönlümle anlaştık tartışmamaya. Erkek erkeğe sövdü erkek gönlüyle anlaştı ve sustu. Muhteşemlik bunun neresinde diye soracaksınız. Gönül aşk zindanından serbest kaldı. Muhteşem bir duyguymuş diyor.
(George Orwell)