Hiçbir karşılaşma tesadüf değildir. Hayatta her zaman karşınıza çıkan kişiler,her kim olursa olsun doğru kişilerdir. Karşımıza çıkan,etrafımızda olan herkesin bir nedeni vardır. Ya bizi bir yere götürürler ya da bize bir şey öğretirler. Her gün yeni bir başlangıçtır ve yeni başlangıçlar yapmalı insan. İçinde başlangıç yapılan her an,değerli bir andır. Ne erken ne de geç. Yaşadığımız hayatı değiştirmek istiyorsak hiçbir zaman geç değil. Yaşımız durumumuz hiç önemli değil. Yeterki bu istekle çıkalım yola. Mevlana diyor ki;"Sen yürümeye başlayınca yol kendiliğinden görünür."
Doğru cevabı bulduğunu sandığın anda işlem hatası yaptığını fark etmek gibiydi hayatımız. Her seferinde hayallerimizden bütünlemeye kaldık. E çekmediğimiz dertler var daha. Hele bir onları da çekelim,elbet mezun oluruz.