Ebru

Ebru
@ckkkkee
Uzak çok uzak....
Bunaldım......
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İyi ve kaliteli insanlar ile oturup kalkın. Yalancı, vicdansız, kıskanç, cahil, cimri, sürekli geçmişi ile ilgili boş hikaye anlatanlardan, egosu yüksek ve her şeye olumsuz bakan kişilerden uzak durun! Merhametsiz ve sevgisiz insanlara sevginizi de zamanınızı da heba etmeyin!
Bir süre orada durdular, tıpkı kâbuslarin pusuya yatmış olduğu bir uykunun kenarında duran ama sabaha sadece gölgeler içinden geçip gidebileceklerini de gayet iyi bilen kişiler gibi. Ben çok mutluyum. Ya siz?
"itirazım var."
Şeker bayramımız mübarek olsun 🎉🎉 Nice güzel, mutlu şekerli bayramlara 🍬🍬