Ebru

Ebru
@ckkkkee
Uzak çok uzak....
"Bir ihtimal daha var, o da ölmek mi dersin..." Yine buruk bir mutluluk duygusu, yine derinlerde uyanan o mahcubiyet. Evet mahcubiyet, neden derseniz bilmiyorum. Belki de yeryüzünde bu kadar acı varken, kendini mutlu hissetmenin verdiği suçluluk duygusu. 
Reklam
Dünyayla, hayatla, kendiyle derdi olan insanlar iyidir.
DNA haritamız çıkarıldı, ruhumuzun haritası da çıkarılsa fena mı olur.
Ve geceleri yıldızları dinlemeyi çok seviyorum. Sanki beş yüz milyon çan gibiler.
"İnsanların arasında da yalnızdır insan"
Reklam