Nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama o kadar muhteşem ve etkileyici bir kitap. Kavim de dehşete düşürecek bir cinayetin kusursuz planlanması ve harika bir anlatımla bize sunulmaktadır okumanızı şiddetle öneririm....
Sürekli bu kitabın ismini duyuyordum okumayi istedigim bir kitapdi ve iyiki okumuşum dediğim kitaplar arasında. Yazarın anlatımı, olayların kurgusu sürükleyici ve anlamlı. Hemen okuyup bitirmenizi öneririm..