Kitapkolik

Kitapkolik
@clever2222
Herkesin Gerçeği, Bilgisi Kadardır..
Selma ablanın yazdığı "aziz ve değerli büyüğüm" diye başlayan mektubu almışssın. Hem de çabucak. Sevindim. Gerçi ben oradaki sözlerin çoğunun anlamını bilmiyordum. Mektubu da anlamamıştım. Sana yolladığım o kadar mektubun içinden bir Hacer'in, birde Selma ablanın yazdıklarını aldın demek. Belki de yalnızca benim anlayamadığım mektuplar geçiyordur demir kapıları..
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam

Kitapkolik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2010 00:00
·
2010 2. kitabı
Adem Suad
6.6/10 · 99 okunma

Kitapkolik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2018 00:00
·
2018 3. kitabı
Devrim Erşan
10/10 · 11 okunma