📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşadığı çağı inanılmaz sertlikte eleştiren ve bunu ince bir dille ifade eden yazar dört bölümden oluşan bu eserinde insanların politika, hukuk, aile yaşamı vb. alanlardaki eksikliklerini sert bir üslup ile yermektedir.
Kitap iki bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde yazarın meslek hayatındaki tecrübeleri, ikinci bölümde ise cemaat hakkındaki gözlemleri ele alınmıştır. Edebi bir dil ya da akıcılık tabi ki çok beklenmemeli -diye düşünüyorum- fakat konunun önemi ve durum vehameti sizi zaten içine çekecektir.