çiğdem

Haklı intikam yoktur zaten,bağlı olduğumuz kutsal dinimize tamamen aykırıdır;çünkü dinimiz bize,düşmanlarımıza İyilik etmemizi,bizden nefret edenleri sevmemizi emreder,Bu emri yerine getirmek biraz zor gibi görünse de,içinde Tanrı’dan çok dünyayı barındıranlar,ruhtan çok tene sahip olanlar için zordur sadece
Sayfa 617·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

çiğdem

, bir kitap okudu
8/10
·56 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2026 27. kitabı
László Krasznahorkai
4/10 · 913 okunma
Bu ölümcül sistemden çıkış yoktu
Sayfa 20·Kitabı okudu
8/10
·56 syf.··
Beğendi
·
2026 27. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Mayıs 2026 09:58
Okuduğum en farklı edebiyat metinlerinden bir tanesiydi.Ben beğendim ve inanılmaz keyif aldım.İncecik bir eser ama oldukça zorlayıcı bir okuma deneyimiydi,kolay olmadıYazarın bir başka kitabını daha deneyimlemek isterim.Eser için gelen olumsuz eleştirilere ben pek katılamıyorum açıkçası.Evet anlaşılması oldukça zor ama bence kötü değil tamamen başka bir seviye.Bir kutu kitaba bize bu deneyimi sunduğu için teşekkür ediyorum Kitabın içeriği derseniz,bence o da çok okuyucunun yorumuna açık..Her okuyucu ile birlikte eserler de yeni bir anlam kazanıyor .Ben burada bir sistem eleştirisi gördüm.Ve buna karşı bir başkaldırı değil ama genel bir kabullenmişlik ve kötümser bakış açısı söz konusu.Dünya genelinde içinde bulunduğumuz toplumsal çöküş anlatılmış. “…iyiyi ve yüceyi öyle bir hale getirmişlerdi ki,ve salt bu iki kelimenin,iyi Nin ve yüce Nin sadece söylenmesi bile ,insanın içini utançla doldurmaya,insanın midesinin bulanmasına…neden oluyor”sayfa:19
Yeşaya GeldiLászló Krasznahorkai · Can Yayınları · 1989913 okunma
Ben delirmedim… Ama delirmiş kadar net görüyorum… Tüm bunları net görmeye başladığından beri ,beynini kafasının içinde kayışların tutması gerekiyor… Her şeyi fazlaca net gördüğünden,sürekli olarak kayışların kopmak üzere olduğunu hissediyor…
Sayfa 21·Kitabı okudu