Onun bütün sırlarını öğrenmek istiyorum. Bana gelip "Seni seviyorum." demesini isterdim. Eğer bu çılgın umut gerçekleşmeyecekse... İsteyecek başka neyim var? Ne istediğimi biliyor muyum? Kendimi kaybetmiş gibiyim; tek istediğim sonsuza dek, daima, bütün ömrümce onun yanında olmak, onun ışığıyla, onun halesiyle aydınlanmak. Ondan ötesini bilmiyorum! Ondan kaçabilir miyim hiç?