Çok değerli bir yazar ve eser olduğuna eminim . Başka insanlarının incelemelerini , düşüncelerini okurken kendi kendime ben neden böyle düşünmedim dediğim anları çok yaşadım . Yoğun bir şekilde metafor içerdiğini okudum .Ancak o kadar sıkıcı , anlaşılmaz geldi ki son sayfasına gelebilmek yüksek oranda irademi zorladım .
Kendime not : Bazı romanların zamanı vardır . Sanırım bu roman için yeterince tecrübeli değildim .İlerleyen zaman da tekrar okuyabilmek ve anlamlandırabilmek dileğiyle ....