Aşırı keyifle okudum .
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlarıma mutlaka öneride bulunduğum bir roman .
Momo karakterinin çok güzel yansıtılmış içimizdeki hayal gücünü ,umudu,çocuksu ruhu,iyi yönlerin hepsini temsil ediyor .
Müthiş metaforlu ve okuyucuyu zorlaman bir romandı .