Sevinç CANPOLAT

Sevinç CANPOLAT
@cnqltsvnc
Hayattan keyif almaya çalışan bir ben ... Burası da benim küçük not defterim :)
6/10
·112 syf.·
Beğendi
·
2024 8. kitabı
Beklentim çok yüksekti . Dili basit ama hiç merak uyandırmayan bir tarzı vardı . Tekrar okumak istediğimi de sanmıyorum. Romanın adı kitaptan daha dikkat çekici . Ve okurken beni çok zorlayan asla tatmin etmeyen bir romandı .
1000Kitap
Kırmızı PazartesiGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202595,5bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
4/10
·88 syf.·
Beğendi
·
2024 4. kitabı
Çok değerli bir yazar ve eser olduğuna eminim . Başka insanlarının incelemelerini , düşüncelerini okurken kendi kendime ben neden böyle düşünmedim dediğim anları çok yaşadım . Yoğun bir şekilde metafor içerdiğini okudum .Ancak o kadar sıkıcı , anlaşılmaz geldi ki son sayfasına gelebilmek yüksek oranda irademi zorladım . Kendime not : Bazı romanların zamanı vardır . Sanırım bu roman için yeterince tecrübeli değildim .İlerleyen zaman da tekrar okuyabilmek ve anlamlandırabilmek dileğiyle ....
Yaşlı Adam ve DenizErnest Hemingway · Bilgi Yayınları · 202541,1bin okunma
9/10
·304 syf.·
Beğendi
·
2024 3. kitabı
Aşırı keyifle okudum . Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlarıma mutlaka öneride bulunduğum bir roman . Momo karakterinin çok güzel yansıtılmış içimizdeki hayal gücünü ,umudu,çocuksu ruhu,iyi yönlerin hepsini temsil ediyor . Müthiş metaforlu ve okuyucuyu zorlaman bir romandı .
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma
Yaşamak mı , Yaşam mı ?
6/10
·210 syf.·
Beğendi
·
2024 1. kitabı
Ben okurken büyük keyif aldım. Fugui'nin talihi ne zaman dönecek diye bir çırpıda okumuşum. Bir insanın başına daha ne gelebilir dediğim de daha fazlasını yaşattı resmen yazar gerçek hayat ile birebir bağlantısını burada bana hissettirdi . Hayalci veya kurgu değil bildiğiniz yaşamın içinden duyguları çok güzel okuyucuya geçiren bir roman .Romanın adı ile içeriğinin tezat seçimi şaşırtırken bunun aslında yaşam olduğunun farkına varmak beni biraz ürpertti . Emeği geçen herkese teşekkür ederim . Ve küçük naçizane bir şeyler dile getirmek isterim .Bazı kitapların zamanı vardır ; ilk elinize aldığınız da bir nefeste okumak istersiniz ve başladığınız da sizin heyecanınıza romanın aynı karşılığı vermediğini düşünür ve hayal kırıklığı yaşayarak romanı terk edebilirsiniz . Daha sonraları tekrar romana şans verdiğiniz de aynı duyguları paylaştığınızı görecek bir çırpıda onunla bütünleşerek neden daha önce okumadığınızı sorgulayacaksınız . İşte bence bu roman da tam öyle çünkü neredeyse 1 senedir benimle aynı duyguları paylaşmak için bekliyormuş .
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,7bin okunma