Bir yere bağlanmayan bir son… Başları oldukça akıcı, kitap okumaya uzun ara verdikten sonra ısınmak için çok ideal ama sonlara doğru sıkılarak okudum. Sürekli aynı şeyler etrafında dönüp duruyor konu ve sonunda koca bir hiç. Ana karakterin içsel boğuşmaları beni de boğdu.