Melek

Melek
@cocuksever
Acı içindeyken bile zarifsin. İçin acırken bile ümitli.
İkimiz de ölüyoruz, Yaşarken.
Sayfa 138
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Evrende ya yalnızız ya da değiliz. İkisi de aynı derecede korkutucu.”
Gidişatımıza yeni bir yön vermediğimiz takdirde büyük çaplı bir ekonomik ve politik çöküş muhtemel elbette.
Sayfa 218
“Her dakika bir enayi dünyaya geliyor.”
Sayfa 177