Rahmetle...
Onu ne zaman tv de izlesem babamı görürdüm önce, bir insan bu kadar mı babama benzer derdim, sonra yakışıklı ve sevdiğini sahiplenen, neşeli, aynı zamanda sempatik bir adam olarak . Aşk üzerine tesiri ben de hep çok olmuştur. Bakışları, ses tonu, tebessümü her zaman bende yeri olmuştur. Ilginctir ama rollerindeki sevgi şefkati de beni çekmiştir ona. Sanırım en çok babamı animsattigi içindi bu. İyi ki geldi dünyaya ve tanismasak da bildim onu. Güzeldi, rahmet dilerim. Mekanı cennet olsun 🥲🤲🏻🌾
1000Kitap
Üç istek sizi başkalarının kölesi yapar: "Sevilme isteği, beğenilme isteği, takdir edilme isteği." Bunlara ihtiyaç duymayan kişi artık çok güçlü ve özgürdür. Sigmund Freud
Psikoloji
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Zaman bunu çok iyi gösteriyor
"Bir gün özleyeceğin şeylerin çoğu bugün sıradan gördüklerindir."
'Tüm gücümü seni hayatımda tutmaya çalışarak tükettim ben; bugün ne kolumu kaldırasım var ne birinin koluna giresim... En çok da kendime kırgınım. Seni kalbimde yaşatmak için kendi ruhumu feda ettim; şimdi ne sende bir yerim var, ne de dönecek bir 'kendim' bıraktım geride'
Solcu biriyle konuşmak çok zevkli ya
geçenlerde “papatyalar bana artık Nihan’ı hatırlatıyor” demiştim. küçükken topladığım papatyalardan parfüm yapmaya çalışırdım halbuki:) ilerde nasip olur mu kendi parfümümü yapmak.. Nihan’ın ölümle bağdaştırdığı papatyalara şimdi ben de aynı anlamı atfediyorum. yine de dünya kurduğumuz hayallerin hatrına dönüyor, biraz da dünyada şahit olduğumuz güzelliklerin. ve memleketteki son demlerim… dün karşılaştığım bütün herkesi uzunca bir zaman göremeyeceğim hissiyle veda ettim. biraz burukluk, biraz korku ve ümit ile… Allah’ım beni yalnız bırakma, bunu sonuna kadar okuyan biri olursa duasına dahil olmayı çok isterim. dünya en çok da duaların hatrına dönüyor çünkü. selametle…