Bİ TIK..
Çok tatlı değiller mi yaaa 🫠
Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik Üzerine Konuşalım...
Selamlar umarım iyisinizdir. Sıhatiniz ve Keyifleriniz yerindedir. Bu gün çok uzun zamandır Hayruş ✮⋆˙ ile yapmak istediğim ama benim yüzümden uzun bir süre ertelenen bir soru-cevap, kitap üzerine sohbet etkinliğini sizlerle paylaşmak istiyorum. Sohbetimiz başlıkta da olduğu gibi HGOİ serisi: Lordlar ve Varisler Krallar ve Soytarıları Ejderha ve Yıldız Deliler ve Cellatlar Efsaneler ve Lanetler üzerine olacaktır. (Bu arada isim yazmak uzun süreceği için hesaplarımızın baş harfleriyle devam edeceğim) Ve sohbet seri hakkında SPOİLER İÇERECEKTİR HEM DE BOLCA... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ M: Tamamdır şimdi o zaman ilk sorumla başlayayım bu seride en çok hoşuna giden şey nedir? H: Hmm... Nova diyeceğim. Çok güzel yazılan bir karakter. Baştan sona gelişimini okurken kendi kızımı yetiştiriyorum gibi hissettim. M: Benim için seriyi iyi yapan temelde 4 şey var: birincisi özgün bir konu ya da işleyiş, ikincisi beni ne kadar eğlendirdiği, bana ne kadar duygularını geçirebildiği, kitap sonunda bana ne kadar çok şey kazandırdığı. Şimdi ilk madde belki pek olmaz ancak hgoi diğer tüm isteklerimi karşılıyor, senin dediğin gibi karakter gelişimi konusunda hakikaten çok başarılı. H: Evet katılıyorum N.G. Kabal'ın kalemini seviyorum yazdığı ufacık bir cümlede bile derin anlamlar var. H: Sence serinin sonu yeterli miydi bir şeyi değiştirmek istesen neyi değiştirirdin 🙃
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap Shipi Puanlama (aklıma ileti fikri gelmio)
Selammmm bugün instagramda birinde gördüğüm bir akımı buraya taşımak istedim (akım olsun pls çok eğlenceli okumasııı) neyse ben HP'ye uyarladım (çünkübaşkabildiğimkitapyokywhani) neyse kitap shiplerini puanlayacağım shipler spoiker olabilirrr (çokuzattım) İlk ship Remadora (Remus ve Tonks) 10/10 Benim favori kitap shipim falan aşırı tatlılar keşke daha fazla okuyabilsek çok az okuduk onları🤧 ama bence çok tatlıydı ayrıca gidip Remadoro fanartlarına bakın Teddy'nin ve ikisinin olduğu fanartlar çok güzeller♡ Romonie (Ron ve Hermione) 10/10 Ya çok tatlıydı bu çiftte biraz geçte olsa itiraf ettiler birbirlerini sevdiklerini aşırı tatlı sahneleri vardı ve yine bu çiftinde çok tatlı fanartları varrr gidip bakmalısınız bencee♡ Hinny (Harry ve Ginny)9,5/10 Ben Ginny'ye bayılıyorum filmde asla yansıtılmayan yönleri var ama kitaplardaki Ginny çok iyiiiiii ama bu çifti ne kadar sevsemde Harry bir tık salak davrandı Ginny konusunda bence yaa yine fanartları çok güzelll (gidin tüm çiftlerin fanartlarına bakın bayılıyorum hepsineee)♡ Jily (James ve Lily) 9/10 Ya yine güzel falan filanda ne bileyim biraz üstten anlatıldığı için zaten pek okuyamadık ta yani bilemiyorum severim ama öyle çoook aman aman sahneleri yoktu bence öyle yanii♡ Wolfstar (Remus ve Sirius) 6/10 Yani Remus ve Sirius'u seviyorum evet ama dostlukları daha güzel bence yaaa ayrıca ne bileyim ya öyle çok bir çekimleri mi diyim ne diyim çok yoktu sankiii♡ Dramione (Draco ve Hermione) 1/10 Ya Draco Hermione'ye karşı zorbaydı her ne kadar Draco'yu sevsemde hayır bu çift asla olamazdı ya aslında Draco zorba olmasaydı olabilirdi ama yok bee♡ BU KADARDUUII bence güzel oldu konu biraz saçma olabilir ama olsundu öyle yaniiii♡
1000Kitap
Yol yoktur; Kaza, kaza.. Adım adım.. Yürüye yürüye yol yapılır.. Yol yürürken yapılır.. Ve geriye bakacak olursak bir patika görürüz.. Asla bir daha geri dönülmeyecek bir patika. Diyeceğim; yol yoktur, Kaza kaza yapılır yol.. Bizimde yolumuz yok, şöyle bir ufka baktığımızda hiçbir yol göremiyorum.. kaza kaza yol yapmaktan başka yolumuz yok.. İnce bir patika yapıp, önde ben arkada sen el ele tutuşup bastığım yerlere basarak, İncecik bir yol yapmaktan başka göremiyorum bir yol. Demiştin ya bana hani bazen umut ediyorum, Bazen de imkansızdan başka birşey göremiyorum diye.. umudunu yitirme, “Umut” bunu sen öğrettin bana.. söylediğin bir cümle var içimde saklıyorum.. Hayata dair, aşka dair, umudunu kaybedenlere umut olsun demiştin.. Ben Umudumu yitirmiyorum.. Bugün dedin ya bana hani, Ne yapacağız o zaman çözümün ne diye, Ne sen üzülmeyi hak edersin ne de ben, İncecik bir yol yapalım, Elimi tut, bastığım yerlere bas.. Bişiy olursa bana olsun.. Olur da ayağımı bastığım yerde bir zarar görürsen önce bana gelsin o zarar.. Ama tertemiz hiç basılmamış bir yol bulalım kendimize..
Şu minişlere bakın yaaa yicemmmmm. Ablamın yurdundaki kedi doğurmuş ve bu bebeler... Her ikisi de çok tatlı ühüüü ben de kedi istiyorum...
Bebekler çok tatlı değil mi yaaa