Dünyaya, 1835'te Halley Kuyrukluyıldızı ile beraber geldim. Halley, seneye (1910) tekrar geliyor. Bu sefer onunla beraber dünyadan çıkıp gitmeyi bekliyorum. Eğer buradan Halley'le birlikte ayrılamazsam, hayatımın en büyük hayal kırıklığını yaşayacağım. Yüce Tanrı şüphesiz şöyle demiş olmalı: "İşte anlaşılmaz iki ucube; beraber geldiler, beraber gitsinler."
Gökkuşağına, bir yabaninin saygısıyla bakmayız; çünkü nasıl oluştuğunu biliyoruz. Araştırmalar, bize çok şey kazandırdı; ama bir o kadarını da kaybettirdi.