Sanırım anladığım tek şey insanın başına her şeyin gelebileceğidir. Zenginken bir anda tüm servetini kaydebilirsin veya kendini bir anda savaşın ortasında bulabilirsin.
Kitaba ilk başladığınızda bir adamın ailesini bırakarak ormanda yaşamaya başlaması çok sorumsuzca geliyor. Ancak ilerledikçe ve düşündüklerini anlattıkça aslında adamın hislerini bulduğunu düşünüyorum. Ormana hiç gitmeseydi belki de bir şeylerin bu kadar farkına varamayacaktı. Ancak yine de çocuklarını ve eşini bırakması bir yerde kabul edilemez oluyor.
DopplerErlend Loe · Yapı Kredi Yayınları · 202412,7bin okunma