Bir Şiir kitabından daha fazlası...
Puan vermedi·90 syf.··
Beğendi
·
2026 40. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2026 19:12
Okuduğum çoook az şiir kitaplarından biri... Şimdiye kadar okuduğum yegane Atilla İlhan eseri... Şiir kitapı , seven sevmeyen herkese tavsiye ediyor , bir şiir kitabından bile daha fazlası. Muhteşem bir eser...
Yağmur KaçağıAttila İlhan · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20204,908 okunma
Kitap İsmi = 1000Kitap
8/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2026 41. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2026 10:01
Muhteşem alıntılar olan bir kitap..... Hey 1000Kitap kullanıcıları kitabın ismi bizi tasvir etmiyor mu sizce de? Çoook beğendim , herkese tavsiye ediyorum. Okuduğunuz için Teşekkürler
Kitap YiyiciStephane Malandrin · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025483 okunma
Reklam
9/10
·384 syf.··
2026 30. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2026 18:19
Çok iyiydi. Son sayfaya kadar akıcı ve tatmin edici bir metin. Kitapta bir kimlik hırsızlığı ile gelişen olayları okuyoruz. Bu bana ilk etapta sarı yüzlü adlı kitabı hatırlatsa da, bu metin on basacak güzellikte. Sürükleyici bir intikam öyküsü, bu türü sevenlere çoook tavsiye ederim.
Sevgiler, AnnenIliana Xander · Juno Kitap · 2026307 okunma
6/10
·666 syf.··
2026 6. kitabı
Sevdiklerimin çok fazla övdüğü bu kitaba beklentim AŞIRI yüksek başladım. İlk başta yazım dili çok farklı ve orjinal geldi. Evren çok ilginç, hikaye akıyor. Benim yaşadığım en büyük sıkıntı hiçbir karakterle bağ kuramamam oldu. Tükettigim her içerikte (kitap, film, dizi vb.) ilk ihtiyaç duyduğum şey bağ kurabilecegim bir karakter. Bunun yokluğu beni biraz zorladı ne yalan söyleyeyim. Öte yandan karakterler çok ilgi çekici. Okumak cidden eğlenceliydi. Ara sıra bir senaryo okuyor gibi hissettim diyalogların yoğunluğundan. Çok fazla karakter vardı bence, o sebeple hepsi yüzeysel kalmış. Okurken bir karakterin ne kadar gereksiz olduğunu düşündüm hatta ve sonunda ölünce meh, iyi oldu deyip geçtim açıkçası. ikinci yaşadığım en büyük sorun TUM twitleri çoook önceden tahmin edebilmiş olmam. Tükettiğim şeye karşı hevesimi çok kırıyor. Cidden üzüldüm yani tahmin edebilmiş olmama. Inglorious bastards havası çok güzeldi. Film olsa çok severdim, zaten James Cameron haklarını almış çıkınca seve seve izleyeceğim çünkü yaratılan dünya cidden absürt gothic ve komik. Bu yazardan ilk kitabımdı ve araştırdığıma göre diğer yazdıklarından farklı bir kitapmış bu ve kendi fandom'ı da sevmemiş bu kitabı. Not my cup of tea diyerek 3.5/5 veriyorum
ŞeytanlarJoe Abercrombie · İthaki Yayınları · 202581 okunma
Çoook keyifli bir okumaydı.
Puan vermedi·576 syf.··
2026 40. kitabı
Beyza Alkoç kitapları arasında en keyifli okuduğum kitap misafirdi. Kesinlikle çok güzel bir okumaydı benim için. Sadece belki biraz daha karakter gelişimine önem verilebilirdi ama onun dışında çok çok sevdim. Önerimdir.
MisafirBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 2026228 okunma
Muhteşem!!!
10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2026 38. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2026 21:23
Çoook net bir şekilde şimdiye kadar okuduğum en iyi Kitap... Roskolnikov`un yaptığı cinayet ve cinayetin ortaya çıkmaması için yapılanlar ve daha fazlası , muhteşem bir kitap ama o Lujiv adlı karakterden nefret ediyorum , Ruzumuhin ise gerçek bir kardeş , gerçek bir dost. İşte fazilet , işte feraset , işte cesaret , işte ADAM GİBİ ADAM! Bu kitapı aylardır okumayı bekliyordum ve sonuçta beklememe değdi. Bu sadece 128 sayfalık kısa versiyonu acaba 849 sayfalık o büyük , benden ağır kitap nasıl mükemmeldir?!.. 3 sözle bu kitapı böyle anlatırım: 1.MUHTEŞEM! 2.CİNAYET! 3.YOKSULLUK!
Cinayət və CəzaFyodor Dostoyevski · Altun Kitab · 0194,4bin okunma
Reklam
Reklam