Bolca övgü içerir :)
10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2026 28. kitabı
Pumpkin spice kafe kitap yorumu Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle benim en sevdiğim kitaplardan birisi olan Pumpkin spice kafenin yorumunu yapmaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Jeanie,patronunu ölü bulduktan sonra teyzesinin ona bıraktığı Pumpkin Spice Kafeyi devralır.Ne yapacağını bilemez,başarabilir miyim diye düşünür.Ancak orada Logan ile tanışır.Her zaman yardımcı olmaya çalışan ve daha ilk andan ondan hoşlanan Loganı istiyordur.Bir de birisi sürekli kafesine girmeye çalışıyordur onu bulmaya yardımcı olmaya gönüllü olan Logan kesinlikle hayatının aşkı olmasını beklemiyordur.Kendi yorumuma gelecek olursam,çoook güzeldi.Elimden bırakamadım.Sabah başladım akşam bitirdim.Yazım tarzı,kasaba halkı,Logan ile olan aşkları çook güzeldi.Bazı yorumlarda Loganın sürekli eski sevgilisinden bahsettiği yazıyordu ama ben katılmıyorum çünkü kalbi kırıldığı için tabii ki birkaç kere söyledi ama bu geri durmasına sebep olmadı.Jeanie için yaptıkları çok tatlıydı.Çok şeker bir kitap okudum ve artık en sevdiğim kitaplardan birisi.. :) Kapak tasarımları bu seriye aşık olmamı sağladı bu arada.. :) Şu anda ikinci kitabı okuyorum ve kesinlikle üçüncü ve dördüncü kitabı almayı düşünüyorum..Keşke 100 puan olsa hepsini bu kitaba verirdim öyle aşık oldum..Mükemmel kitabım başköşemde her zaman beni bekleyecek tabii yanımda kahvem ile.. :) 10/10 mükemmeldi..Okuyun okutturun :) #pumpkinspicekafe #myfavouritebook #dreamharbor #townromance #loganandjeanie
Pumpkin Spice KafeLaurie Gilmore · Juno Kitap · 20251,190 okunma
10/10
·360 syf.··
2026 34. kitabı
Unutulmuş Kuşlar Göğü 3 - K. K. Berk #kitapyorumu Hepinize selamlar! Çok sevdiğim bir serinin final kitabının yorumu ile karşınızdayım! Öncelikleee Kübra ablayı tebrik etmek istiyorum. Sadece bu kitap özelinde. Değil genel bir tebrik olacak bu. Çünkü kendisi her kitabında kendini bambaşka bir seviyeye taşıyor ve kendini çok geliştiriyor. Her çıkarttığı yeni kitapta nasıl bunu başarıyor bilmiyorum ama gerçekten çok fark ediliyor. Takdir edilesi gerçekten. Mesela Operatör’ün 3. Kitabı ilk iki kitabın yanında bambaşka bir mizah seviyesindeydi bunun yanında da dili feci derecede gelişmişti. Hakeza Unutulmuş Kuşlar Göğü serisi de böyleydi, şovunu yapmıştı. Ben ilk iki kitabı okuyalı çoook uzun zaman geçtii. Neredeyse 2 sene oldu. Bu yüzden de unutmaya başlamışım ve hatta unutmuşum da. Bundan dolayı 3. Kitaba girmekte bir 150 sayfa boyunca zorlandım. Olayları hatırlamaya çalıştım. En sonunda Era uyanıp Murina’nın yanına gittiklerinde benim için her şey başladı. Artık tamamen adapte olmuştum ve son 150-200 sayfayı gözümü kırpmadan soluksuz okudum. Kitabın en iyi yerleriydi açık ara. Oradaki detaylar ve öğrenilenler vs baya keyifliydi okuması. Bir ara seriye reread yapmam gerektiğini düşünüyorum çünkü ne kadar özlediğimi fark ettim. Sonu hiç tahmin edemeyeceğim şekilde bitti. Yani benim aklımda dost sıcaklığında bir son vardı. Aile sıcaklığı gerçekten beklemiyordum. Ama orada da başka durumlar işin içine giriyor işte. Bu yüzden normal karşıladım. Ayrıcaaa UKG benim okuduğum ilk distopya ve muhtemelen de ilk fantastiklerimden. Bu yüzden zaten bende yeri ayrı. 2. Kitabı 1 hafta hastanede kaldığım zamanda 4 saatte bitirmiştim. Bunlar benim için seriyi daha da özel kılıyor. Era uyandıktan sonra ve olaylar daha da ilerleyince ben zaten 2. Kitabın sonunda olanları da hatırladım ve
Unutulmuş Kuşlar Göğü 3K. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 202626 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Internally screaming
5/10
·288 syf.··
2026 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2026 14:52
Maxon'ı öpüyor Maxon'a aitim hiçbir şeyden bu kadar emin olmamıştım diyor. Aspen'i öpüyor Aspen benim yuvam diyor??? Yani gitti Aspen'i harcadı Maxon veledi için. Şaka gibi. Maxon benim için ehh di Celeste olayına kadar. Bi de açıklaması da bi kere olsun normal hissetmek istedim ŞAKA MISIN? America nasıl affedebildi algılayamıyorum inanın. Gerçi o da Aspenle birlikteydi Maxon'ın arkasından ama yine de acayip sinir oldum ikisine de. Bu other woman olayından nefret ediyorum ya mahvediyor karakterleri gözümde, asla toparlayamıyorum ne yaparlarsa yapsınlar. Her neyse yine acayip akıcıydı ama yine çoook sığ geldi bana. Gerçi ilk kitaba göre daha çok aksiyon vardı. Yani kitaptaki tek katlanabildiğim ve sevdiğim karakterler Aspen ve hizmetçiler onun dışında 0. Ve ben 4 5 sene önce ilk kitabı okuduğumda team Maxon'dım resmen ve şimdi diyalogları okurken bile cinnet geçiriyorum. Kristenla olan muhabbetinden NEFRET ETTİM. Ya anlıyorum America seni sevmezse alternatifin olsun diyosun da yine de ben olsam Kristen'ın K'si çıktığı an Maxon'ın ağzından terk etmiştim sarayı. Aaa neyse bunları boşverin de America'nın babası ÇOOOK TATLI. Yani o kadar safe bir insan ki. Ya biliyorum böyle incelemelerde genelde alakasız bir şekilde hep baba sahnelerini övüp duruyorum ama napıyım böyle beni bir ekstra etkiliyor yani. Valla kitapta enn sevdiğim sahneler bu babasının mektuplarını okumak oldu nerdeyse. Ve Maxonla sahneleri de çok tatlıydı bu arada babasının.
ElitKiera Cass · Dex Yayınevi · 20131,073 okunma
Buz Canavarı İncelemesi
10/10
·488 syf.··
2026 66. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2026 22:10
"Bu zavallı yaratık, tuhaf görünüşüne rağmen hiç de canavarmış gibi gelmiyordu Elsie'ye. Canavarlardan korkulurdu. Bu hayvana ise sarılmak istiyordu insan." Yeni bir incelemeden daha herkese merhaba! Konusu Doğa Tarih Müzesi'ne buzun içinde 10.000 yaşındaki bir mamut gelir. Sokakta yaşayan Elsie ise bu anı görmek için gizlice müzeye girer. Müzedeyken orada yaşayan profesör ile yolları kesişir ve mamutu geri getirmeye çalışırlar. Sonrasında ise başarılı olurlar. Bu olaydan sonra Elsie mamut ile arkadaş olur ve onu ait olduğu yere götürmeye çalışır. kitap hakkında düşüncelerim: Çoook güzel bir kitaptı. Elsie ile Wooly'yi okumak çok tatlıydı.Biraz çocuk kitabı olsa da her yaşın sevebileceğini düşünüyorum. İncelemem bu kadar𝜗ৎ
Duygu ve Düşünce
Buz CanavarıDavid Walliams · Can Çocuk Yayınları · 2020145 okunma
9/10
·192 syf.··
2026 12. kitabı
Serinin ilk kitabı gibi ikincisi de çoook tatlıydı Bu seriyi seviyorum ve üçüncü kitabını da heyecanla bekliyorum . İlk ciltte kızımız Amelia Kraliyet Akademisine başlamıştı ama daha başlar başlamaz hakkında dedikodular yayılmıştı. Nişanlısı Reese başkasıyla sevgili olmuş ve nişanlısını da herkese araya giren kötü kişi olarak lanse ettirmişti. Öte yandan okulun kızlarının da zorbalığına uğruyordu ve sonunda da yine öyle bir zorbalıkla bitmişti. Kızımıza bir tek Prens Sarge yardımcı oluyor ve ikisinin de ortak ilgi alanları mevcuttu. İkinci cildimiz de Amelia’nın gördüğü zorbalığın karşısındaki kızlar okuldan atılırken Amelia, kraliyetin diğer mensuplarının da ilgisini çekiyor. Özellikle küçük prense yardımcı olmasından çok etkileniyorlar ve ona yardımcı olmaya devam etmesini istiyorlar. Amelia ise hep mahcup ve çok tatlı Fakat önlerinde Reese ile olan nişan engeli varki bu cildin sonunda da kızımızın karşısına nişanlısının sevgilisi çıkıyor ve yine olmadık bir muhabbetin içine düşerek oyuna geliyor Bakalım üçüncü ciltte neler yaşanacak? Merakla bekliyor olacağım
Aşkın İkinci Şansı: Bir Prens - Cilt 2Micoto Sakurai · Artemis Yayınları · 20269 okunma
♡☆~Gümüş Yürek~☆♡
10/10
·400 syf.··
2026 3. kitabı
Şu an Gümüş Yürek yeni bitirdim. 25. Bölümden itibaren neler yaşandığını anlayamadım. Kitap o kadar güzeldi ki... 1. Kitapta kaybettiğim ve kalbimde yaralar açan biri vardı. Bu kitapta o açılan boşluk tekrar doldu. Öncelikle başlamadan kitabı okumak isteyen varsa yorum spoilerlı sayılabilir lütfen kapatsın ve başka birinin önerisini dinlemeden hemen gidip kitabı alsın. Şimdi devam edebiliriz. Kitabın yazımına bir şey dememe gerek var mı emin değilim çünkü son derece büyüleyici ve masalsı bir dili var. Sizi hikayenin içinde tutuyor ve gitmenize asla izin vermiyor. Kitap bittikten sonra bile. Bir yolculuk hikayesinin bu kadar sürükleyici olabileceğini sanmazdım. Meğersem yol sürükleyiciymiş. Eğer kadim diyarların en derin kuyularından tutup bir zamanlar yaşanmış bir hikaye çıkarsaydık işte bu Gümüş Yürek olurdu gibi hissediyorum. Ve bu çıkarılan hikayenin peşinden de nice kral, nice cadı ve nice büyüler dolaşırdı. Günümüzde bunu bilemiyoruz ama ben bu hikayenin günümüze ait olmadığı düşüncesindeyim. İyi ki bir yazar zihin kuyusunun derinlerinden bu hikayeyi çıkarmış ki biz de okuyabilelim. Kurgu konusuna gelirsek sizi hep okumaya teşvik ediyor. Olayların asla beklediğim gibi gitmeyişi beni çok daha hızlı sürede bitirmeye teşvik etti. Sonuna kadar da ne olacağını kestiremedim. Ben böyle biteceğini tahmin etmezdim ama çook beğendim. Nos gelmez sanıyordum ama gördüm ki yanılmışım. Resim çizmeyi pek sevmem aslında ama uzun süredir başlanmamış bir tablonun nihayet bitirilmesi hiç beklemediğim duygulara çıktı. Ben dünyanın en güzel tablosunu hiç görmedim ama okudum. Kitabın basımından tut kitap kapağına kadar her şey en ince ayrıntısına kadar planlanmıştı. Tam koleksiyonluk basım gibi olmuş. En az kitap kadar harikaydı. İç kapağındaki güverteyi falan ayrı beğendim. Bir
Gümüş Yürek 3D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025301 okunma