-Yani beni bırakmıyor musun Sonya? -dedi;belli be lirsiz bir umut titreşimi vardı sorusunda.
-Hayır, hayır!diye bağırdı Sonya.-Hiçbir zaman, hiçbir yerde, Nereye gidersen peşinden geleceğim!.. Ah Tanrım! Ah, ne kadar mutsuzum! Ah, niçin, niçin seni daha önce tanımadım! Niçin bana daha önce gelmedin! Ah Tanrım!