Keuchhusten

Keuchhusten
@cor91
-Yani beni bırakmıyor musun Sonya? -dedi;belli be lirsiz bir umut titreşimi vardı sorusunda. -Hayır, hayır!diye bağırdı Sonya.-Hiçbir zaman, hiçbir yerde, Nereye gidersen peşinden geleceğim!.. Ah Tanrım! Ah, ne kadar mutsuzum! Ah, niçin, niçin seni daha önce tanımadım! Niçin bana daha önce gelmedin! Ah Tanrım!
Sayfa 514·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
"-Bence, gerçekten büyük insanlar, büyük acılar çekmek zorundadırlar."
Sayfa 330·Kitabı okudu
1000Kitap
"Hem bu vicdan sesine uyarak kan dökme, bence resmi yolla, yani yasal olarak kan dökmekten daha korkunç bir şey!"
Sayfa 328·Kitabı okudu
1000Kitap
"Ah sizi aşağılık insanlar! Nefret eder gibi seviyorlar..."
Sayfa 288·Kitabı okudu
1000Kitap