Keuchhusten

Keuchhusten
@cor91
"Aşklarını kendileri yaratır , sonra da elleriyle yok mu ederdi bütün kadınlar , yoksa ben mi böyle tuhaftım?"
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ve ( kim demişti bunu , hatırlamıyordum ) bu dünyada yaşayan herkesin hayatı bir romandı,eğer anlatan iyi bir dinleyici bulduysa."
Sayfa 271·Kitabı okudu
1000Kitap
"Nereye gidersen git, kendi hikayen le baş başa kalırsın sonunda..."
Sayfa 270·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
"Söz uçar, yazı kalır!"
Sayfa 268·Kitabı okudu
1000Kitap
"Hayal varsa, gerçek de vardır!"
Sayfa 238·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan