"Lakin görmez misin,el âlemin çoğu bugün evlenir yarın kocası karısını yahut karısı kocasını bırakır.Bin türlü rezalet olur.Olacak tabi!Görmeden, bilmeden bir kız alırlar, hiç sormadan bilmediği bir kocaya verirler.Acaba çocuk o kızla anlaşabilecek mi?Beğenecek mi?Sevecek mi?Kız da onu isteyecek mi?Babaları,anaları işin burasını hiç düşünmüyorlar. "
"Çünkü ömürlerinde geçirdikleri sevinçli günleri andıklarında o günlerin bir daha geri gelmeyeceğine üzülürler.Çektikleri acıları hatırladıklarındaysa gönül yaraları tazelenir."