candi

Çaresizlik mi diyorsunuz? Bizim en büyük çaresizliğimiz, aklımızın hala başımızda olması.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Reklam
Yokuluğun varlıktan daha çok yer kapladığı zamanlar var, bildiniz mi? Bir gün illa bilirsiniz.
Sayfa 99·Kitabı okudu
Sekiz yüz yıldır olduğu yerde dikilen bir çınar ağacının bize söyleyeceği ilk şey, "Böyle durmaktan her tarafım kulunç tuttu," olacaktır.
Sayfa 97·Kitabı okudu
Biraz yürümek bana iyi gelir diye düşündüm çünkü yürümeyi hiç sevmem. Yürümeyi sevmem ama sevmediğim şeyleri yapmayı severim. Çünkü sevdiğiniz şeyleri yaparken zaman hiç geçmesin istersiniz. Oysa ben geçsin istiyorum. Formül bu!
Sayfa 96·Kitabı okudu
Aslında hepimiz biraz ölüyüz, sadece henüz vücudumuz mezara girecek kadar soğumadı.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Reklam