📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ben hep uslu bir çocuktum…”
Kaç kere duydum bu cümleyi acaba? Kimin için uslu durdum? Ne karşısında? Hangi delilik, sürüncemede tutulan hangi işkenceler, kehanet edilen hangi uçurumlar karşısında? Küçücük bir çocuğun usluluğu çok tedirgin edicidir…
İncelemem spoiler içericek öncelikle onun uyarısını yapayım spoiler vermeden eleştirmem mümkün değil bu kitap özelinde.
Kitaba geçicek olursam başlangıçta öğretmeninden hamile kalmış genç bir kızın hayatta yönünü bulmaya çalışmasını okuyacağımı düşünerek merak ederek okumaya başlamıştım. Ardından adından da anlaşılacağı üzere paraya ihtiyacı olduğu için babasının bahsetmesiyle OF’u öğrenip üye olması ve fanlarından biriyle duygusal bağ kurmasına dönüştü tüm olay örgüsü. Çok sığ buldum, beğenmedim.